Bestuur

Bestuur Jansen '18-'19


Functie

Naam

E-mail

Telefoon

Voorzitter

Jeroen Jansen

[email protected]

06-53669798

Secretaris

Dietje Meijer

[email protected]

06-28969897

Penningmeester Interne Zaken

Frank van Esch

[email protected]

06-15839234

Penningmeester Externe Zaken

Joost Schellekens

[email protected]

06-52299284

Vicevoorzitter

Romy van der Werf

[email protected]

06-48761476

Coördinator

Jolieke Duzijn

[email protected]

06-22760220


Functieomschrijvingen

Voorzitter
De voorzitter vertegenwoordigt de club naar externe partijen en zit de officiële bijeenkomsten van de vereniging voor. Tijdens de algemene ledenvergadering zal de voorzitter eindverantwoordelijk zijn voor het totale beleid van het bestuur en dit verdedigen. Ook is de voorzitter het algemene aanspreekpunt van de club. Voor vragen of opmerkingen kan je mailen naar [email protected]

Vicevoorzitter
De vicevoorzitter is het hockeytechnische aanspreekpunt van de vereniging. Belangrijke taken zijn het coördineren van de selecties, begeleiden van selectieteams en de bijbehorende staf, de indeling van het trainingsrooster en het verzorgen van trainerscursussen voor alle trainers van G.C.H.C. De vicevoorzitter is verantwoordelijk voor twee commissies: de Technische Commissie (TC) en de Zaalcommissie. De TC ondersteunt de vicevoorzitter in zijn of haar taken, adviseert de vicevoorzitter en is verantwoordelijk voor de begeleiding van de trainers en coaches van de breedteteams. Onder elk TC-lid zijn een aantal breedteteams ingedeeld met wie regelmatig contact onderhouden wordt voor eventuele vragen, oefenmateriaal en adviezen wat betreft hockeytechnische zaken. Ook is de vicevoorzitter het aanspreekpunt voor de veldreserveringen en uitslagen van de competitie. Voor vragen omtrent het reserveren van velden kunt u mailen naar [email protected]

Secretaris
Voor alle vragen omtrent het lidmaatschap kan je de secretaris aanspreken. Zoals het in- en uitschrijven, ACLOtiveren of dispensatie. Ook onderhoudt de secretaris de website en voorziet hij in alle interne communicatie. Daarnaast beheert de secretaris het ledenbestand en maakt hij notulen van onder andere de Algemene Leden Vergadering. Tot slot valt de functie van wedstrijdsecretaris ook onder de secretaris. Dit betekent de secretaris alle wedstrijden inplant. Voor vragen kan je mailen naar [email protected]

Penningmeester Interne Zaken
De Penningmeester Interne Zaken houdt zich bezig met de financiële administratie van de club, belastingen en subsidies en de geldzaken rondom commissies. De Penningmeester Interne Zaken is dan ook het centrale aanspreekpunt voor de penningmeester van een commissie, dan wel voor overige declaraties. Ook de inventaris en verkoop van producten met betrekking tot de bar vallen onder deze functie. Daarbij heeft de Penningmeester Interne Zaken de verantwoordelijkheid over het beheer en de aanschaf van trainings- en keepersmaterialen. Voor vragen rondom deze materialen of het bovenstaande kunt u zich richten aan [email protected]

Penningmeester Externe Zaken
De taken en verantwoordelijkheden van de Penningmeester externe zaken omvatten hoofdzakelijk het afschrijven van factureren, het debiteurenbeheer, sponsoring en inkoop van producten met betrekking tot de bar. Overkoepelend draagt de Penningmeester Externe Zaken verantwoordelijkheid voor alle inkomende geldstromen. Bij de Penningmeester Externe Zaken kun je terecht met vragen over afschrijvingen en acquisitie. Mail naar [email protected] voor vragen.

Coördinator
De coördinator is verantwoordelijk voor het coördineren van alle G.C.H.C. commissies. Daarnaast valt het beheer van de gehele accommodatie onder de functie van coördinator. Bij dit bestuurslid kun je terecht voor vragen of meer informatie over een commissie. Wanneer je het clubhuis wilt afhuren voor een feest, Blind Date Diner of borrel kan je mailen naar [email protected]